piątek, 14 lipca 2017

ZDROWO ŻYĆ

Tak ma się od zarania ziemi i ludzkości, że zioła są najskuteczniejszym i bez skutków ubocznych, a do tego darmowym lekiem dosłownie na wszystkie człowiecze schorzenia. W związku z tym, że nasz ludzki organizm jest tak stworzony, że sam się umie bronić przed wszelkimi wirusami a także zwalczać dolegające nam schorzenia, których z czasem życia się nabywamy. Po mimo to, bywa - że trzeba mu odrobinę dopomóc właśnie ziołami i nie tylko, bo także różnymi odżywczymi składnikami tj witaminami i różnego rodzaju minerałami zawartymi w warzywach oraz w owocach, które warto codziennie spożywać i wówczas pozbędziemy się wielu przykrych dolegliwości, które zagrażają naszemu zdrowiu a zwłaszcza życiu o które warto dbać, bo nikt inny za nas tego nie zrobi a więc i ja także zaczęłam bardziej ufać życiodajnej naturze aniżeli chemicznym lekom, które zamiast pomagać o dużo bardziej szkodzą naszemu organizmowi a tym samym życiu...
Ze względu na wiek i liczne z nim schorzenia, których się w czasie nabyłam na nie wiele zdały się chemiczne leki, a nawet co niektóre bardzo zaszkodziły mojemu dotychczasowemu zdrowiu, którego nie zamierzam sobie pogarszać a jedynie co to przynajmniej powstrzymać chociażby na miarę możliwości, wszystkie moje dotychczasowe dolegliwości właśnie opisywanymi tu ziołami, jak też różnymi specyfikami samodzielnie robionymi z ziół, warzyw i owoców, do czego i Was zachęcam. A zatem, w miarę możliwości czasu będę tu pisać o tym jak dzięki ziołom i samo-robnym specyfikom poprawia się moje zdrowie, jak też będę tu podawać przepisy na ich wykonanie. Tym czasem, bardzo dziękuje za obecność na moich blogach i ich czytanie a szczególnie, za pozostawione na nich Wasze słowa. Życzę - Wam Kochani zdrowia, a przynajmniej pozytywnego doń powrotu i miłego każdego dnia...

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo Nainen :) Z czasem będą, bo obecnie jestem mocno zajęta codziennością życia i chwilowo nie mam czasu na pisanie postów. Niestety, najpierw real a potem jak starczy sił i czasu, to przyjemności w pisaniu bloga. Proszę, o cierpliwość. Moc serdeczności dla Ciebie :)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie rzeczy :) Ciekawa jestem kolejnych wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również i ja, tyle tylko, że obecnie brakuje mi czasu ale nie znaczy, że postów wiecej nie bedzie bo będą. W związku z czym, proszę o cierpliwość. Dziękuje bardzo, za to że tu Jesteś :) Moc serdeczności Ewuniu

      Usuń
  3. Z przyjemnością przeczytam i uzupełnię swoją skromna wiedzę. Serdecznie pozdrawiam!
    PS. Kapsaicyna. Czy naprawdę pomaga niszczyć raka? Oby! - http://tiny.pl/h46bc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo Probusie :) Medyczne badania twierdzą, że tak i oby tak było, nie zaszkodzi spróbować. Tym bardziej, że zioła nigdy nam nie szkodzą a do tego są darmowe i to jest to, czego należy się trzymać. Zwarzywszy fakty, że nasi przodkowie z nich korzystali utrzymując się w długich latach życia. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie, życząc zdrowia i miłego każdego oraz dzisiejszego dnia...

      Usuń

WCZEŚNIEJSZE I NAJNOWSZE